TOP 5 CRITERII ESENTIALE PENTRU UN SALON DE SUCCES

Te-ai intrebat vreodata care sunt secretele unui business reusit in industria ingrijirii personale si a manichiurii? Stim deja ca raspunsul este da!
Astazi ne axam pe acest subiect si pentru ca am primit o serie de cereri din partea voastra prin intermediul carora ni s-a sugerat sa compunem un articol pe aceasta tema si care sa cuprinda aspectele cheie si esentiale prin care tu sa poti construi cat mai bine identitatea si succesul business-ului tau.
Ne dorim sa evidentiem acele detalii care fac diferenta cand vine vorba de construirea unui business iar asta cu scopul rezultatelor pozitive si fericite pentru ca ne dorim ca nivelul de profesionalism in Romania sa continue sa creasca.

Aveti mai jos cateva sugestii despre cum puteti imbunatati activitatea si ce este esential pentru un plan inteligent de business.

1. Curatenia

Curatenia este unul dintre cele mai importante aspecte ale unui salon de infrumusetare indiferent de ce servicii ofera. Daca nu oferi asta, in primul rand, vei da de probleme si nici un portofoliu mare de clienti nu o sa ai.
Asa ca, cel mai bine, te asiguri din timp ca ai toate conditiile necesare bunei desfasurari pentru echipa ta si ca pui la dispozitia clientelor tale cele mai sigure conditii de desfasurare. Fii sigura ca salonul tau straluceste de curatenie, ca toate instrumentele sunt sterilizate corespunzator, ca baia este fara pata si ca toate produsele, sticlutele, lampile sunt curate cat sa-ti faci freza in ele!
Garantat vei avea un business de succes daca pornesti de la premiza ca un salon de infrumusetare ar trebui sa fie dincolo de orice un loc steril!

Nu uita! Am vorbit intr-un articolul anterior pe blog despre sterilizare si tot ce trebuie sa stii despre ea. Citeste aici

2. Atmosfera

Curios, nu? Curios cum poate atmosfera unui spatiu sa contureze starea de spirit a celor care calca pragul. Este primul aspect care ia contact cu clientul si cel care completeaza serviciile pe care le pui la dispozitie.

Salonul reprezinta locul de relaxare pentru multe dintre noi, asa ca poti sa oferi o nota calda printr-o muzica potrivita, poti plusa pe eficienta luminilor si poti crea o atmosfera unica, reviste sau carti pentru ca asteptarea sa fie mai usoara, poti miza pe parfumuri sau uleiuri esentiale care sunt pline de atu-uri cand vine vorba de starea de spirit, si, nu in ultimul rand, asigura-te ca pui la dispozitia clientelor tale setul complet de intampinare, cafea, apa, poate si ceva dulce, cum ar fi un fursec sau o bomboana. Lucrurile mici fac diferenta.

Atmosfera este de multe ori dictata si de neintelegerile dintre angajati sau angajati si management. Clientele salonului nu ar trebui sa fie niciodata partase la ce se intampla in spatele usilor inchise. Femeile isi doresc sa evadeze din stresul de zi cu zi si sa isi dedice timp micilor placeri. Din fericire s-au reorientat in ultimii ani catre servicii de tip experienta iar asteptarile lor au crescut exponential. Dovada clara este calatoria lor din salon in salon pana cand isi gasesc locul si omul potrivit si vor ramane loiale cata vreme lucrurile nu se schimba decat in bine!

Nu uita! Atentia la detalii iti va usura munca de promovare iar energia potrivita iti va atrage clientele pe care ti le doresti!

3. Alegerea corecta a produselor folosite in salon

Intotdeauna sunt lucruri pe care le poti faci mai bine ca sa ai succes insa alegerea produselor Bio Sculpture ar fi primul care ar face diferenta intre tine si concurentii tai de business!

Daca iti doresti ca salonul tau sa fie locul unde clientele tale vin la sigur atunci importanta produselor folosite este indiscutabila! Oricat de bun tehnician ai fi daca nu ai instrumentul muncii de o calitate superioara, rezultatele pe care le vei oferi te vor pozitia la nivelul competitorilor tai.  Ceea ce nu e rau insa se poate si mai bine si singurul lucru pe care ar trebui sa-l schimbi este produsul! Daca iti doresti ca preturile serviciilor tale sa fie mai mari insa concurenta promoveaza preturi din ce in ce mai mici pentru acelasi servicii/produse, atunci ce-ti ramane de facut este sa te pozitionezi deasupra tuturor folosind produse de calitate premium care te vor ajuta sa oferi servicii high-end.

Intelegem frica de a investi mai mult in produse premium insa doar asa te vei putea diferentia de concurenta, vei avea o productivitate mai buna, profituri mai mari, o retentie mai buna a clientilor, o recurenta mai buna (frecventa cu care acestia revin la salonul tau) si o fidelizare a clientilor de la prima vizita.

Intotdeauna vor fi femei care cauta exceptionalul si vor fi dispuse sa plateasca oricat pentru sanatatea si fericirea lor cum intotdeauna vor fi oameni de business care nu vor putea intampina nevoile clientelor din cauza fricilor care-i tin captivi. Nu fi unul dintre ei, schimba-ti mindset-ul si abundenta o sa vina peste tine!

Nu uita! Business-ul este oglinda perfecta a omului care-l conduce!

4. Echipa

In toate cartile de specialitate vei descoperi ca cel mai incomensurabil asset al unui business este angajatul. In servicii de genul celor pe care noi le prestam, omul potrivit si fericit iti va aduce castiguri colosale. Construieste-ti o echipa de oameni loiali in care sa investesti constant si vei avea garantia unui business profitabil pe termen lung. Mediul in care acestia lucreaza iti dicteaza afacerea. Degeaba ai un spatiu impecabil, mobilier scump, produse de calitate, preturi mari daca angajatul tau este nefericit. Regandeste-ti relatia cu fiecare in parte, vezi unde-ti sunt greselile si incearca sa nu le mai repeti, invata sa asculti cu atentie ce iti transmite fiecare angajat fara sa reactionezi, ia-ti timp sa te gandesti la fiecare situatie in parte si abia apoi ia decizii in functie de nevoile ambelor parti.

Angajatul tau este cel care intra in contact cu clientii tai si este responsabilitatea ta ca angajator sa-i creezi mediul proprice pentru ca el sa se dezvolte profesional dar si personal daca iti doresti rezultate!

Stiai ca?

Oamenii isi doresc lideri care sa ii asculte cu adevarat, sa ii respecte si sa-i aprecieze atunci cand au rezultate bune! Se prea poate ca o marire de salariu sa nu salveze o situatie asa ca asculta cu atentie ce-ti transmit oamenii din echipa ta.

5. Mediul online

Vremurile tehnologiei de ultima ora pe care le traim ne ajuta sa fim cat mai vizibili, iar aceasta informatie poate deveni un element important si de maxima utilitate pentru salonul tau.

Te poti folosi de toate canalele de comunicare si promovare existente pentru ca business-ul tau sa fie cat mai vizibil in spatiul online. Foloseste-te de continut de calitate, imagini la rezolutie buna si pe teme stabilite, interactioneaza cu publicul tau si expune-ti afacerea in online cat mai bine si cat mai original. Construieste o identitate proprie si vei fi recunoscut de toata lumea.

 

Foloseste-te de Facebook si Instagram si comunica cat mai deschis cu publicul tau. Nu esti in online, nu existi!

Sfaturile noastre:

Fii cat mai autentica, invinge-ti fricile, empatizeaza cu oamenii din echipa ta si potenteaza-le calitatile, consulta-te cu oameni de la care ai ce invata, citeste cat mai mult despre subiectele care te pasioneaza, largeste-ti orizonturile, viseaza si apoi actioneaza in acord cu intuitia ta si vei fi in siguranta!

 

 

HEALTHY | ETHICAL | PROFESSIONAL

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *