Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor încheiate la distanță, produsele se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, clienții pot returna, în termenul prevăzut mai sus, produsele cumpărate.
Cosmetice
- cu eticheta originală;
- cu toate accesoriile aferente;
- fără urme de utilizare, fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură;
- fără ambalaj deteriorat, zgârieturi;
- să fie sigilate;
Aparate
- cu eticheta originală;
- cu toate accesoriile aferente;
- cu certificatul de garanție, în original;
- fără urme vizibile de deteriorare;
- fără intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile de utilizare ce însoțesc produsele;
- fără ambalaj deteriorat, zgârieturi, șocuri mecanice/electrice;
Dacă produsul returnat a fost însoțit de un cadou, se returnează și respectivul cadou.
Dacă ați achiziționat mai multe produse de același fel și doriți să le returnați pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar în cazul în care sunt sigilate (în cazul produselor sigilate de către producător, cu scopul de a proteja conținutul).
Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, în cazul în care consumatorul returnează produsul într-o stare ce diminuează valoarea acestuia, comerciantului i se permite să scadă o parte din suma returnată clientului.
Tot astfel, potrivit art. 16 lit. e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”.
Pentru returnarea produselor este necesar să ne transmiteți o notificare asupra intenției de returnare folosind formularul de mai jos sau printr-un email la adresa andrrea.lascu@bio-sculpture.ro.
S.C NAILS TREATMENTS DISTRIBUTION S.R.L. se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor returnate. Se vor transmite datele și contul bancar al titularului pentru restituirea sumelor prin e-mail la adresa andreea.lascu@bio-sculpture.ro sau prin sms la numărul 0741 230 240.
Cheltuielile de expediție vor fi suportate conform Ordonanței 34/2014 “Consumatorul suportă costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma înapoiată clientului nu include costurile inițiale de transport ci doar valoarea de achiziție a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returnează suma integrală înapoi, trebuie să îndeplinească, de asemenea, condițiile menționate mai sus.
Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea unui retur în cazul unor retururi repetate săvârșite de client și în cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condițiile de retur prevăzute mai sus.